Angan-angan Taik Kucing!

Assalamualaikum bloggers!

Lately begitu busy melayan movie ku...dalam melayan movie tue mesti pikiran aku pun melayang sekali...berangan kot-kot la boleh jadi lagu heroin tue no! Hohoho. Korang pun selalu macam tue kan? Tue namanya betul-betul menghayati watak dalam setiap cerita yang korang layan tue. Siap nangis keluar hingus hijau lagi...eeewww

Oraiiitt tanpa membuang masa aku straight terus ke topik aku. Sape kat sini pernah berangan??? Semua orang confirm pernah kan? Aku pun pernah and selalu kot...especially kalau tak boleh tidur...hahaha...tapi tidak lah berlebih-lebihan kan. Cuma angan-angan tue kadang kala boleh menceriakan hidup kita...

Korang nak tau tak apa yang selalu or yang pernah aku berangan??? Hehehehe...Jommm scroll ke bawah yea ;p

1) Aku selalu berangan dapat bercinta dengan artis...hahahaha (blushing). Nie semua pengaruh cerita Full House laa nie...hahaha....macam best je tengok...walaupun possibility sakit hati tengok en BF di kelilingi ngan peminat perempuan dan skandal-skandal serta kontroversi hangit! 

2) Teringin nak jadi selebriti...wahhhh kelaassss gitu kalau aku dapat jadi selebriti...tak nak jadi penyanyi sebab suara SEDAP sangat..pelakon? Maybe..hahaha...but more too bidang pengacaraan kot...(ok aku perasan)..jeles tengok kembar aku -Neelofa jadi pengacara Nona...hahaha

3) Aku nak bercinta dengan orang kaya! Hehehe...aku materialistik ke? Da nama angan-angan kan. Bila tengok cite Secret Garden lagi la bertambah excited nak cari anak Dato', Tan Sri, Di-Raja...hehehe...nak apa semua dapat...untung laaa...

4) Berangan nak dapat laki yang hensem, pandai, kaya. Complete and perfect! Ada ke? Mesti la tak dapat nyahhh...hahaha



Nak yang jambu and hensem camnie boleh?

p/s: angan-angan korang apa pulak?

6 comments

  1. if kamoo mau bf cam cheunji,,zyra mau kuar date sehari gan ricky^^
    hahahah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboii...kamu pn nk jugak er? hahaha. ngat kn eden sorg je berangan :)

      Delete
  2. bukan eden sorg je na berangan2 mcm ne.hehehehe.eca puwn penah la :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...lumrah...manusia dan angan2 xdpt d pisahkn :)

      Delete

Back to Top