Result Final Examination


Tumblr_m433v3zxy91qgv9ido1_500_large
Inilah yang aku rasa sekarang. Arghhh

Bangun tidur hari ini macam biasa terus on laptop layan movie kejap then bukak fb and twitter. Cek notifications then member bagitau result exam keluar 3 August nie which means next Friday. What next Friday??? Aku terus mengetap bibir then tangan terus type uitm student portal kat GOOGLE. Aku nak cek kesahihan tarikh result tue. 


Ohhhh ini bukan cobaan, ini betul-betul. RESULT boleh cek 3 August nie. Alaahaiii lemahnye kaki dan tangan mendengar dan melihat. Rasa macam cepat la pulak result nie keluar...mula lah dok calculate agak-agak berapa la GPA aku kali nie. Boleh tak aku dapat DL lagi??? Boleh tak aku naikkan CGPA aku??? Dup dap dup dap. Dan satu perkara yang tak best jugak bila result tue akan kuar time aku internship pulak tue. Memang kasi spoil mood keje la nanti kan. Hope result aku ok. AMIN
Tumblr_m2eiwjkj6y1qfnpo0o1_500_large
I'm dying to wait next Friday :(

p/s: Wish me luck buddies! 

No comments

Back to Top